sobota, 14 lutego 2015

Walentynkowo


 

Z okazji walentynek życzę Wam jak najwięcej miłości w życiu, ale i tych serduszek i szczerych wyznań wypowiadanych częściej, bez okazji.Wiem, że pewnie spieszycie się spowrotem do swoich drugich połówek, więc ode mnie tylko kilka zdjęć z przed-walentynkowego dnia który był o wiele lepszy niż wszystkie dotychczasowe święta psychicznie chorych. I zakochanych. Dostałam też kilka prezentów, z których tego najlepszego nie ujawnię. Ale z całego serca dziękuję, bo nawet nie mogłam spodziewać się czegoś tak wspaniałego. A na mnie już czeka moja miłość - geografia ♡.


 Wszystkie te 'autoportretowe' kadry wyszły trochę rozmyte, nie do końca ostre. Ale takie podobają mi się chyba  jeszcze bardziej.
P. S. prawdopodobnie jutro trochę więcej miłości, tej prawdziwej, niestety bez serduszek. Więc dzisiaj skupcie się na sobie, a jutro nastawcie się na podziwianie innych ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz