sobota, 2 listopada 2013

Martyna przede wszystkim.




Każde doświadczenie z pewnością nas czegoś uczy, tak z zasady. A ta sesja nauczyła mnie chyba najwięcej ;). Przede wszystkim z taką formą pracy spotkałam się po raz pierwszy i bardzo mi to odpowiadało. Modelka doskonale wiedziała, czego od zdjęć chce, przygotowała kilka różnych stylizacji a przy tym była ciągle uśmiechnięta i udzielała masy dobrych wskazówek. Sesja z założenia była "czysto naukowa", bo Martyna z racji naszej dawnej znajomości napisała do mnie i zaproponowała swoją pomoc. A że w fotografii siedzi dłużej niż ja i zaproponowała pomoc i dobre rady na przykładzie praktycznym, to jak mogłabym się nie zgodzić ;).
Jestem bardzo zadowolona z efektu, sporo ujęć wyszło na prawdę dobrze i miałam nie mały dylemat, które dodać. Spełniłam też swój mały pomysł i liczę, że wam nasze kadry także się spodobają. Miłego oglądania!

 

 
Ocecny post jest małym misz-maszem, gdyż świetnych zdjęć mam bardzo dużo. Planuję dodać jeszcze jedną część, abyście mogli zobaczyć wszystkie efekty naszej współpracy ;)
 

 
 Zarówno subtelne portrety jak i zabawa bańkami mydlanymi- w ciągu zdjęć nie zabrakło niczego ;)




Więcej z tej części sesji oraz cała masa nastrojowych czarno-białych zdjęć w kolejnej części zdjęć z Martyną.
Martyna oprócz fenomenalnego modelowania i przydatnych rad udzieliła mi także małej pomocy technicznej i możecie zobaczyć tu zdjęcia przerobione zarówno przeze mnie jak i przez nią. Wielkie dzięki ;)



8 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia ;)
    zapraszam
    valia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre zdjęcia wyszły na prawdę ślicznie. Mam nadzieję, że "Igrzyska śmierci" to nie tylko potrzebny do sesji rekwizyt i życzę miłego czytania. c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że nie, ale się przydały. Dziękujemy ;)

      Usuń
  3. Jak zwykle piękna i zniewalająca :) Genialna notka :) buziaczki ii powodzenia w dalszym blogowaniu :*

    + zapraszam do siebie :) http://monmondeefou.blogspot.com/

    Udanego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zwykle? Po raz pierwszy u mnie.
      Dzięki, ale wiecie że ja robię zdjęcia, a modelują mi inni?

      Usuń
  4. wow, zdjęcia są rewelacyjne <3 *.*
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jesteś śliczna ! Piękne zdjęcia, aż nie potrafię wybrać które mi się najbardziej podoba :(

    obserwujemy ? :)

    www.kruchaszarlotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie ja, tylko Martyna, ale się zgadzam w 100% ;). Bardzo mi miło :)

      Usuń