piątek, 30 sierpnia 2013

3 porcja zdjęć z Tunezji

3 porcja zdjęć z Tunezji ; ))




 A oto i widok z hotelowego balkonu. Najlepszy jakie kiedykolwiek mieliśmy! Tuż obok hotelu (ok. 10 minut drogi) było lotnisko, a kawałek pasa startowego był widoczny z balkonu, a samoloty przelatujące tak blisko to naprawdę niezapomniany widok :)

taki tam ochroniarz sklepiku ;)


Zdjęcie z pokazu. Jak wspominałam, albo chciałam wspomnieć podczas całego pobytu natrafiliśmy na przeróżne zwierzaki. Od zwykłych kotów, udomowionych wielbłądów i oswojonych sokołów po węże. Nie ma to jak biologia na żywo ;)


 
Mały backstage ;) Plażowanie, tunezyjskie czpipsy! (:D), wieczorne grywanie w karty, balkonowy relaks

 
 
Zdecydowanie jedno z moich ulubionych ujęć.

Wieczorek na plaży
Nocne niebo- piękniej być nie mogło.
I na zakończenie- koniec naszego pobytu w Tunezji. Ciemne chmury, burze i deszcz. W Afryce. Tak.



5 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia. Najbardziej podoba mi się dwójeczka ;)
    Ogólnie to interesują mnie takie kraje jak Tunezja. Chętnie bym ją odwiedziła, ale bardziej podoba mi się Maroko :) Jeżeli już bym miała jechać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Trzeba przyznać, że to ciekawy kraj. Jednak moją miłością chyba nieprzerwanie nadal jest Turcja ;). Interesuje mnie także odwiedzenie Hiszpanii i Włoch.

      Usuń
  2. Dziekuje Dominika za mile slowa :) Rowniez obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń