niedziela, 30 czerwca 2013

Wakacyjnie cz.2 czyli Plany



 
 
Więc mamy wakacje, czas beztroski i odpoczynku przede wszystkim. A jak to będzie wyglądało u mnie?
 
W tym roku, a przynajmniej w pierwszej części wakacji- zdecydowanie aktywnie! Już jutro (1.07) wyjeżdżam na kolonię sportową, gdzie będzie masa aktywności. Już nie mogę się doczekać :). Mam nadzieję, że oprócz fajnych wspomnień i nowych znajomości przywiozę też jakieś fajne nawyki i ćwiczenia... czyli na w-fie będzie wesoło. Wracam 12 lipca. Mam nadzieję, że od wtedy zaczną się moje bardziej fotograficzne wakacje. Przede wszystkim chcę trochę popracować z nowym aparatem, poznać go, coś poprzestawiać, czegoś popróbować. W czasie, kiedy mnie nie będzie mój komputer zostanie przeinstalowany i może jakimś cudem znajdzie się na nim, choćby próbna wersja, Lightroom? A jeśli on, to na pewno nowe oblicze fotografii czyli RAW`y. Mam też nadzieję na wiele wakacyjnych sesji, sama pogoda ii pora roku są bardzo inspirujące, więc liczę na dużą dozę pomysłów. Jeśli masz ochotę na wakacyjne zdjęcia, nawet kilkuosobwe to jestem otwarta na wszelkie propozycje od 12 lipca. Oczywiście nie będę cały czas nad czymś siedzieć, bo wakacje to przede wszystkim czas luzu i zamierzam to wykorzystać :). Mam nadzieję, na wiele spotkań z przyjaciółkami, na to, że te wakacje po prostu będą bardzo udane :). Następnie znowu wyjeżdżam, 1 sierpnia, na 2 tygodnie. No i potem już do końca w domku. Chyba, że pomiędzy tymi datami wpadnie coś spontanicznego, byłoby bardzo fanie :).
 
Post trochę z innej beczki, jednak mam nadzieję, że zostanie przez was przyjęty równie ciepło, jak zapowiadana pogoda ( 25 i wyżej stopni).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz