niedziela, 9 czerwca 2013

Start

 Tak więc stało się i w końcu założyłam bloga. Na początku bardzo serdecznie chcę wszystkich powitać, jest mi miło że jesteście i czytacie moje wypociny. Mogę wam zagwarantować, że już od następnej notki będzie się działo i będzie o wiele ciekawiej. Może na początek - po co blog powstał? Tak więc założyłam bloga aby dzielić się z wami moimi zdjęciami. Fotografia jest moją wielką pasją, sposobem na relaks, na nudę i na uśmiech na twarzy. Zdaję sobie sprawę, że moim zdjęciom wiele do profesjonalizmu brakuje i pod żadnym pozorem profesjonalistką nie jestem. Może i to czysta amatorka, jednak mnie daje olbrzymią frajdę, dlatego też tu jestem. Mam nadzieję, że moje zdjęcia jak i zarówno całe blogowe "zaplecze" wam się spodoba, zaciekawi was i zachęci do odwiedzania bloga jak najczęściej. Z mojej strony mogę obiecać systematyczne notki i całą masę zdjęć! Tak więc niniejszym ogłaszam       Start !


 
 
 
 
Odiwedź mnie tutaj:
* photoblog
* ask

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz