niedziela, 4 stycznia 2015

Karolina jako Audrey [czarno - białe]

Podobno najlepsze momenty, których doświadczamy, są niezapowiedziane. Większość osób się z tym zgadza, a ja z całą pewnością też się do nich zaliczam - czarny golf Karoliny w połączeniu w kreskami na oczach zaowocował zupełnie niezapowiedzianą sesję w całkowicie improwizowanym "studiu" czyli pokoju z białą tapetą. Ale wiecie co? Bawiłyśmy się świetnie!

 
  Znów miałam okazję poeksperymentować z czarno - białą obróbką, co staje się jednym z moich ulubionych zajęć. Za każdym razem odkrywam coś nowego i innego, tym razem także znalazłam ciekawą metodę na opanowanie czarno -bieli , ale to już temat na oddzielny post ... oczywiście jeśli będziecie mieć na niego ochotę ;)

 
/ powiedzcie mi, że to nie alter ego księżniczki Anny z "Rzymskich wakacji"/
  Wygląd Karoliny od razu skojarzył mi się ze starymi filmami i powszechną wtedy elegancją, a także gwiazdą filmową, Audrey Hepburn. Widocznie czarne golfy mają w sobie to coś co zachwyca ludzi już od dłuższego czasu ....

 

 
wszystkie zdjęcia zrobione Zenitem 50 mm, f. 1.4

  Już czwarty dzień nowego roku, a ja tym postem kończę nadrabianie zaległości. Tak, zdjęcia pochodzą jeszcze z 2014 roku i były zrobione ... jakiś czas temu ;). Jednak idealnie nadają się do noworocznej publikacji, może właśnie ze względu na klimat. A jak wam podoba się współczesna wersja Audrey?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz