niedziela, 14 września 2014

Ostatnie znaki lata- zdjęcia z Kasią i Karoliną


 


 
Wakacyjne miesiące były dla mnie przerwą od szkoły, a także bloga, ale na całe szczęście nie przerwą od zdjęć! Starałam się zabierać ze sobą aparat możliwie jak najczęściej i gdy wychodziłam z przyjaciółmi, czy wyjeżdżałam na dłuższy wyjazd miałam go ze sobą. Aby zachować równowagę nie brałam go wcześnie, bo z wakacji chcemy mieć nie tylko piękne fotografie, ale równie ładne wspomnienia, prawda? 
 

 
Tak jak już wspominałam, na spotkania ze znajomymi starałam się zabierać aparat jak najczęściej. Tak było i tego pięknego letniego dnia, kiedy pojechałam do dziewczyn. Spędziłyśmy razem cudowny dzień, gadając o planach, piłce, włosach i zdjęciach.

Letnie zdjęcia mają jedną zasadniczą zaletę- gdy kiedykolwiek w zimę czy też na jesieni zatęsknisz za słonecznymi dniami spędzanymi z przyjaciółmi, one zawsze tam są- chwile zachowane na zawsze.

3 komentarze:

  1. Czwarte zdjęcie - like a Shakira!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozmowy o włosach - w Waszym przypadku było o czym rozmawiać, bo włosy macie cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są cudowne!!
    zapraszam do mnie.:*
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń